пʼятницю, 27 жовтня 2017 р.

Модуль 11

Ось і закінчився тренінг. Для себе протягом цих днів я дізналася  багато нового - створення і робота з вікі, блогами.  Тепер необхідно активно впроваджувати отримані знання на практиці та

передавати їх моїм учням. Для впровадження методу проектів процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою.   Цей модуль допоміг мені зробити певні  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні, про роль і місце диференційованого навчання.  Для себе, я краще зрозуміла як допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, спробую урізноманітнити методи та форми, обовязково візьму до уваги запропоновані нам сьогодні форми самоспрямування учня.

четвер, 26 жовтня 2017 р.

Модуль 10

  • Стратегії постановки питань задля розвитку навчання учнів
  • Створила документ для фасилітації
  • Створила інструктивні документи
  • Створила план впровадження проекту
  • Оцінювала створене портфоліо за критеріями оцінювання
  • Описувала у блозі особисті думки та враження щодо навчання за модулем

середу, 25 жовтня 2017 р.

Модуль 9

Сьогодні  ми обговорювали приклади учнівських робіт та способи їх оцінювання. Проаналізували варіанти диференціації у навчанні. Створили інструмент для підсумкового оцінювання.
Також дійшли висновку, що  метод проектів не є принципово новим. Але дуже важливий для розвитку методів навчання. Що кожний з нас є фасилітатором. Хоча ми багато чому навчились під час тренінгу, але це тільки початок. 

вівторок, 24 жовтня 2017 р.

Модуль 7- 8


  • Сьогоднішній модуль найцікавіший, адже я була на місці учня та з погляду дитини робила учнівську роботу, зокрема, створила учнівський блог

  • Обговорювала з учасниками тренінгу  використання Інтернету при створенні проекту
  •  Переглянула приклади учнівських робі
  •  Створила учнівський блог
  •  Переглянула план вивчення теми та внесла до нього зміни

понеділок, 23 жовтня 2017 р.

Модуль 6

            В цьому модулі я вчилася


  • Додавати посилання і зображення у вікі-середовищі
  •  Спілкуватися зі світом через Інтернет
  •  Створювала мережевий опитувальник
  • Вчилася  співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0
  • Попрацювала з планом вивчення теми

суботу, 21 жовтня 2017 р.

Модуль 5




Цитата дня:

Все знати неможливо, але скільки ж таких, що про це не знають!
Хіба це не про нас? Адже у нас наступний модуль
Інтернет у проектній діяльності учнів
В цьому модулі я:
 Попрацювала з електронними документами
Створила списки використаних джерел
 Організували з учасниками тренінгу роботу в малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів.
Пройшла педрада, на якій обговорили, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.

Розглянемо питання:
Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті
Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій
Використання Інтернету для проведення досліджень
Оцінювання Інтернет-ресурсів

пʼятницю, 20 жовтня 2017 р.

Модуль 4



Сьогодні я працювала над темою" Інтернет у проектній діяльності учнів"
В цьому модулі я:
 Попрацювала з електронними документами. 
Створила списки використаних джерел
 Брала участь у роботі   малих групах, де обговорили  оцінювання навчальних потреб учнів.
Пройшла педрада, на якій учасники тренінгу обговорили, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.

Розмірковувала над питаннями: 
  Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті
 Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій
 Використання Інтернету для проведення досліджень